About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
saya sayang keluarga saya.. dan keluarga saya mengharapkan saya akan mencintai seseorang.. perlu ke?

Thursday 14 July 2011

Mencari Alat Perhubungan Yang Baru

Semalam abah saya bagi berita yang enak didengar. Saya ingat telefon saya jatuh dan hancur berkecai, jadi saya perlu kumpul duit sendiri untuk beli baru. Ternyata abah sangat simpati pada saya. (perlu ke? kan saya dah ada pendapatan sendiri). Rezeki jangan ditolak. Jadi sekarang saya asyik ber'google' mencari apa yang terbaru. Ternyata saya sangat kuno. Saya tak tahu macam mana mahu baca spesifikasi setiap telefon yang di'google' tu. Hasilnya,

                                                           I Phone 4




abah mahu ke beli yang macam ni untuk saya.. atau yang ni ye abah.. 


                                                    HTC 


saya sebenarnya tak tahu pun fungsi untuk semua telefon ni.. ok kita teruskan pencarian sehingga saya jumpa


                                                   Samsung Galaxy 


sangat comel kan..


Ok.. Sudahlah dengan angan-angan saya.. Saya tidak kisah pun telefon bagaimana yang abah mahu bagi pada saya.. :) 

Sekian angan-angan saya untuk hari ini.. Abah, moga esok saya dapat ber'google' menggunakan telefon baru ye.. Oh, sudah la..

2 comments:

  1. salam cik beccham..where have u been?? remember me? hagemaru...

    ReplyDelete
  2. Al fatihah kepada arwah Nur Arian Sabrina Mohd Hisham pemilik blogger ini..beliau telah meninggalkan dunia pada bulan November 2013 kerana penyakit yg dialaminya sekian lama..insyaallah kita akan berjumpa lg disana..
    Semoga roh kamu dicucuri rahmat allah Cik Beecham......
    - from ur old fren, Hagemaru -

    ReplyDelete